sobota, 15 grudnia 2012

DLA WAS...

Nie z fb skopiowane, tylko specjalnie dla czytelników bloga. Przekazałam Marcie, jak ogromną popularnością i zainteresowaniem cieszy się Jej blog [ilośc wejść każdego dnia jest napradę imponująca], z jaką życzliwością, troską i sympatią cieszy sie Ona nie tlyko wśród znajomych, ale także wśród tych osób, które JESZCZE nie miały okazji Jej poznać osobiście. Dlatego w miarę sił i możliwości będzie starała się pisać dla Was...Dopóki jest w szpitalu, bedę nadal przekazywać:) Sorrry ;))))

"Wciaz jeszcze spuchnieta buzia.. Moze Tego Juz tak nie widac Ale ja to bardzo czuje i strasznie mi z Tym.. Ogladalam dzis Stare zdjecia, Takie wiecie na serio stare. Moze sprzed 10 lat. Usmialam sie i ubeczalam Po Pachy. Moje szalenstwa, wesele Mojej Karolinki, Wakacje, Swieta Takie i Takie, urodziny, imieniny, Nikulek taki malutki, Jakies jezioro, morze... Mozna by wymieniac i wymieniac.. Zostaly Tylko Fotografie.. Kolorowe fotografie.. Ktore zatrzymaly te piekne chwile z mojego zycie.. Ile Bym Dala by je ozywic. Nadac jasniejszy i zywszy kolor... Rozswietlic... Ty Panie rozswietl me zycie teraz... Nadaj mu jasnosc, o to Cie prosze. Przywroc mnie do swiata gdzie bede mogla Ci Sluzyc i Pelnic Twoja wole. Daj mi szanse a Cie nie zawiode... Wolam do Ciebie Ojcze... Uslysz Moj Glos, moje wolanie, moje blaganie.. Pozwol mi wrocic i zyc tak Jak ty Tego chcesz.. Po prostu zyc z Toba Przy boku... Panie... Uslysz Me wolanie... Nie pozwol by kolor tych wspomnien sie rozmyl, rozmazal.. Nie pozwol mi zapomniec.. Daj mi swoje swiatlo.. A obiecuje ze nie pozwole by ta Swieta Swieca zgasla... Zaden wiatr jej nie zdmuchnie, Zaden powiew i zadna mgla nie przysloni mych oczu daj mi Tylko szanse... Bede Niosla dzielnie Twoj ogien Panie i bede Starala sie nim rozpalac milosc w innych... Zrobic to, Zdolam to zrobic... Tylu Ilu Tylko bede mogla... chce zobaczyc Swiatlo Panie...
Tak bardzo chce je niesc...
Bola mnie plecki wiec klade sie i wam zostawiam te Male moje przemyslenia... Pomyslcie kochani... I powiedzcie mi czy Jesli Sie Uda a wierzymy ze tak... To czy pomozecie mi Zmieniac SWiat ? Caluje was i tule"

15 komentarzy:

  1. Pewnie że tak, damy rade naprawić to wszystko tak jak powinno być. My już przy twym boku jesteśmy a ty niczym nasz nauczyciel, nauczyciel Boży, uczysz nas nauk Boga. Dziękujemy tobie z całego serca.
    Martuś wczoraj modliłam się za ciebie jak co wieczór i pomyślałam sobie że my wszyscy, ci znajomi i ci nie znajomi jak byśmy zwieli od ciebie każdy jakaś cząstkę bólu który przezywasz to było by ci lżej i chyba wysłuchał...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto trzymaj się. Pamiętaj,że jesteśmy z Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Martusia codziennie mysle o Tobie i wiesz co podziwiam Cie. Dostaniesz swoje wymarzone swiatelko wierze w to i modle sie jak wszyscy za Ciebie, Twoja rodzine i szybki powrot do najblizszych. Nie poddawaj sie i walcz tak dzielnie jak do tej pory nawet jak Ci jest ciezko. jestem pewna, ze wszyscy dolacza sie do Twych prosb. Ja juz zmienilam sie, patrze na wszystko inaczej niz kiedys i to dzieki Tobie Martus. Takze badz silna bo wiem, ze jeszcze mnie duzo nauczysz przez swego bloga. Tymczasem dobrej nocki i kolorowych snow. sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. MARTUS ,ZAGLADALAM DZIS KILKA RAZY TUTAJ ,BYLAM CIEKAWA JAK SIE CZUJESZ KOCHANA .DOBRZE ZE JEST WIADOMOSC OD CIBIE .BOG CI POMOZE ,WYZDROWIEJESZ.JA TO WIEM ,WIERZE .JESZCZE WYKONASZ TYSIACE KOLOROWYCH ZDJEC MARTUS .NAPEWNO !!!BEDZIE DOBRZE ,MUSI BYC .SCISKAM CIE DZIECINKO .BEDE TU JUTRO ZNOWU .:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta! alez ze mnie niezdara!Nie wsadzilam listu do koperty.Myslalam ze jest w srodku razem z ''Ganesh'' No nic,najwazniejszy jest ten,ktory do Ciebie teraz leci :) Zaprzyjaznij sie z nim,On naprawde ma MOC!Szkoda,ze nie moge wyslac Ci muzyki z medytacja specjalnie dla Ciebie-Ganesh Mantra,ale zawsze mozesz posluchaC na youtube.Trzymaj sie! Zycze Ci zdrowia,zdrowia i jeszcze raz zdrowia! http://www.youtube.com/watch?v=3gHS6FslaTk

    OdpowiedzUsuń
  6. Martuś... Wierzę, że się uda... Naprawdę w to wierzę... Zaglądam tu kilka razy dziennie... tak bardzo czekam na kolejne dobre wieści z nadzieją... Słonko... Ty już zmieniasz świat... Wiem, że nie jestem jedyna, która dzięki Tobie na nowo odkrywa swoją wiarę... Gdyby nie ten blog moje życie nadal byłoby bez modlitwy, przemyśleń... Wstawiam się za Ciebie każdego dnia w moich modlitwach... Wiesz, dziś są moje urodziny... jednym z moich życzeń jest Twoje zdrówko... Wiem, że się spełni... bo marzenia prędzej czy później zawsze się spełniają jeśli się ich bardzo pragnie... A ja pragnę i wiem, że Ty też... Zdrowiej nam tam Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, Marto. Ja Ci pomogę, inni zapewne też. Kochana zdrowiej. Zdrowiej z pomocą Boską. On Cię uzdrowi. Pomoże. Da Ci siłę. Jestem pełna Wiary i Miłości, wierzę, że zwyciężysz, a kocham, bo nawracasz.
    Ale wiedz jedno, ty już świat zmieniasz. Zaczęłaś to robić, gdy zaczęłaś pisać (zmieniłaś tych, których JESZCZE nie znasz), a może i wcześniej. Wielu z nas dałaś do myślenia, nawet Ci, którzy piszą jaka z Ciebie niby oszustka, w środku przeżywają to, co Ci się stało. Powiem Ci, że nawet oni się dzięki Tobie nawrócą.
    Kochana, zdrowiej. Wracaj do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marto, Ty już zmieniasz świat i to jest najpiękniejsze...kiedyś spędziłam dobry kawałek wieczora, żeby też oglądnąć Twoje zdjęcia na FB...piękne masz życie Kochana, tyle wspomnień, tyle radości, uśmiechu, szaleństwa...Jesteś silna, zawsze byłaś, to widać na Twoich zdjęciach ! Nie możesz się poddać, wiem, że wygrasz, bo przecież dla takich chwil warto żyć ! Trzymaj się Kochana ! :**** <3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. napewno tych ludzi co juz nawrocilas do Boga..tylu co zmienilo swoje zycie przez Twoje zycie.. przez tak cieple twoje wpisy na tego bloga. przez swoje wlasne przemyslenia.to napewno pomoga ci zmienic swiat jeszcze bardziej jak juz jest zmieniony przez Twoja osobe. Bog niech da Ci Swoje Swiatlo i Zabierze bol na swoje barki zebys mogla od malowac na nowe swoje wspomnienia i cieszyla sie nimi jeszcze bardziej! trzymaj sie Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmienianie świata przez Ciebie już dawno się rozpoczęło ... !!!
    Mam pewność, że wielu ludzi będzie z chęcią i zaangażowaniem pomagać Ci w czynieniu dobra. Ja zgłaszam się już dzisiaj :)
    Tak sobie pomyślałam jak czytałam o zdjęciach, że za niedługo znowu będziesz miała piękne i kolorowe fotografie z Twoją Rodziną, Przyjaciółmi !!!
    ... a ta część Twojego życia, która jest teraz: to ogromne cierpienie, te szpitale staną się przeszłością z fotografii.
    To co Cię teraz spotkało jest ogromną lekcją dla nas wszystkich. Taką lekcją, o której nigdy się nie zapomina !!!
    Bardzo dziękuję Ci, że piszesz bloga, dziękuję Nikoli, że przekazuje informacje o Twoim zdrowiu !!! Marta, jesteś bardzo ważną osobą dla nas wszystkich !!!
    Z Panem Bogiem !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bedzie dobrze,znowu zaczniesz sie smiac,kolory nabiora jaskrawszych barwa wiesz dlaczego bo TAKA SILA JAKA JEST W TOBIE NIE POZWOLI ABY COS SIE STALO....wiara tych wszystkich ludzi cie uzdrowi...to twoja wiara bo TY w nich ja natchnelas, i pokazalas droge tak czysta i pelna wiary ze prawdopodobnie zaden czlowiek takiej nie ma jak masz ty teraz....a my jestesmy mysla i duchem z Toba...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcialam podziekowac Nikoli za przekazywanie wiadomosci o Marcie jeszcze raz wielkie dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze wiele pięknych chwil przed Tobą. Nie można myśleć inaczej. Zobaczysz, że w przyszłe Święta będziesz siedziała przy choince ze swoim Nikusiem, Mariuszem i resztą Rodziny. Będziesz tu na Ziemi realizowała swoją misję. Mam nadzieję, że w końcu zlokalizowali źródło bólu i że już się tak nie męczysz. Martuś, podziwiam Cię naprawdę, za Twoją siłę, odwagę, za to jak walczysz i chcesz żyć. Ja pewnie bym się załamała i obwiniała cały świat. Twoja postawa jest godna naśladowania. Ciągle nakłaniasz do refleksji. Do wszystkich czytelników- PAMIĘTAJCIE- dziś wieczorem WSPÓLNA MODLITWA ZA UZDROWIENIE MARTY! ! ! Niech w oknach i w sercach zaświeci jak najwięcej "płomyczków"!!

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHANI DZIŚ DZIEŃ W KTÓRYM ŁĄCZYMY SIĘ W WSPÓLNEJ MODLITWIE O CUDOWNE UZDROWIENIE MARTY. PAMIĘTAJCIE GODZ 21 (22CZASU POLSKIEGO)
    zapalmy w swoim domku świeczkę w oknie i zmówmy za Martę jedną dziesiątkę różańca (Tajemnica trzecia Radosna Narodzimy Jezusa). Kochani Marta bardzo potrzebuje NASZEJ modlitwy!

    OdpowiedzUsuń