wtorek, 4 grudnia 2012


Starajmy się być po prostu „ludźmi”,
zwyczajnymi, dobrymi, ludźmi,
którzy odrzucają wszelką przemoc.
Nie ludźmi, którzy swym zachowaniem
przypominają robota lub komputer.
Lecz takimi, którzy mają wielkie, wrażliwe serce
i zrozumienie dla wartości,
które dziś w wirze konsumpcyjnym życia zgubiły się.
Bądźmy ludźmi odmienionymi przez miłość!
Prostszymi, spokojniejszymi, życzliwszymi,
bardziej ludzkimi.
Phil Bosmans

Hej aniolki
Jest juz pozno a ja jeszcze nawet nie skonczylam swojej pracy a mianowicie pracy nad niespodzianka o ktorej mowie wam juz ktorys raz. Mam do was takie male pytanko a wlasciwie do tych wszystkich, ktorzy wysylaja mi listy. Sluchajcie na wstepie chcem przeprosic bo w tej chwili nie jestem w stanie nikomu odpisac. Moja prawa reka jest zdretwiala i lepiej mi pisac na blogu gdyz nawet czasu by mi chyba nie starczylo odpisujac do wszystkich. Juz to kiedys pisalam ale tak chcialam zaznaczyc jeszcze raz. Zebyscie nie gniewali sie na mnie. Sluchajcie a teraz to pytanko. Czy ja moglabym opublikowac pewne fragmenty waszych listow ? Nie zdradze w jakiej formie choc pewnie i tak domyslacie sie co kombinuje. No to jak ? Co wy na to ? 
Dzisiaj wpadlam na pomysl, ze zaczne robic kartki. Takie wiecie Swiateczne czy cos tego typu. Moze mi wyjdzie i wycinam znaczki z waszych listow - zrobie sobie nowa kolekcje :) Kolorowych snow serduszka :*

6 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj wysłałam list, więc jak dojdzie, to nie ma sprawy - możesz użyć fragmentów.
    Kochana, ja w Ciebie wierzę. Każdego dnia proszę Pana Boga o cud dla Ciebie, każdego dnia czuję jak On mi odpowiada.
    A, no i miałam Ci jeszcze wspomnieć o czymś:
    Od pewnego czasu mam sny z Tobą w roli głównej. Są to tak piękne i realistyczne sny, że czasami gdy się budzę czuję, że po policzkach ciekną mi łzy. W sumie, ja mogłabym się nie budzić już nigdy z takiego snu... To, co robisz jest piękne. Pozdrawiam Cię i Twoją rodzinę. Niech Bóg da Wam siłę i wiarę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulo Coelho jeden z moich ulubionych pisarzy, piekne i prawdziwe ma cytaty ktore sklaniaja czlowieka do refleksji. Ode mnie masz pelna permission na publikowanie listu chodz duzo nie napisalem:)a zapewne masz tych listow 100-tki :)To udanej zabawy i Swiatecznej Kolekcji zycze:)P.S.Staraj sie oszczedzac i nie przemeczac tej prawej reki Marta;) Zdrowka i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że możesz wykorzystać mój skromny list :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Martusiu,znalazlam nowy lek na bialaczke,o nazwie SYNRIBO.
    Izraelska firma farmaceutyczna TEVA,uzyskala zatwierdzenie,przez Amerykanska Agencje ds, lekow,swojego leku,na przewlekla bialeczke szpikowa.Artykul o tym leku zamiescilam na swoim Faceboku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Listy które Ci wysyłam są Twoje i możesz je wykorzystywać jak uważasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. List który Ci wysłałem również jest Twój! i wykorzystuj go jak tylko chcesz:):):) Pozdrawiam M. ;);)!

    OdpowiedzUsuń