środa, 7 listopada 2012

Ach kochani zapomnialam napisac jeszcze o jednym, mam taka prosbe do was. Tak sobie pomyslalam, ze ta marzyciuelska poczta to taki fajny pomysl i sobie mysle, ze fajnie byloby dostawac listy wiec jesli ktos z was ma ochote wyslac mi cos to sobie pomyslalam, ze tak jak inni kolekcjonuja pewne przedmioty np. znaczki pocztowe to ja tez chcialabym cos kolekcjonowac i pomyslalam, ze beda to Swiete obrazki. Co wy na to ? Wiec jesli macie jaklies obrazki, ktore np macie podwojnie i chcielibyscie albo moglibyscie sie nimi ze mna podzielic to bedzie mi bardzo milo. Dziekuje. A tu moj adres :)

MARTA SALACKA
UL. GALENOWA 23
66-400 GORZOW WLKP.
POLSKA

DZIEKUJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :)

7 komentarzy:

  1. witaj :)
    Miłe zadanie na dzisiejsze popołudnie. Napisać dwa listy!

    Codziennie pierwsza czynność po włączeniu komputera w pracy to sprawdzenie Twojego bloga. Każda notka cieszy niesamowicie. Liczę, że będzie ich cale mnóstwo, z każdym dniem, miesiącem coraz bardziej optymistyczne, przekazujące dobre wieści i energię.

    Trzymaj się Martuś dzielnie...
    Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też się wybieram dzisiaj na pocztę, więc na pewno coś ode mnie dostaniesz :) Mój 3,5 letni Synek pojechał w wakacje pod Częstochowę z moimi Rodzicami na weekend do naszej rodziny. Był bardzo dzielny, bo pojechał sam tak daleko pierwszy raz. Koło domu Cioci biegnie trasa pielgrzymek i jak się domyślasz, szło ich mnóstwo, dostał dużo obrazków, takich "wyciągniętych z kieszeni", specjalnie dla Niego. Przesyłam Ci te akurat, przetrwały długą trasę na Jasną Górę - nie są rewelacyjnie piękne, ale na pewno mają w sobie niezwykłą moc i moc małego serduszka mojego Synka :) Buziaki. Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. http://marzycielskapoczta.pl/jak-mozesz-pomoc/ fajne :) Ja wyślę list na pewno :) Jest tam również Dominik :) Dzięki Tobie Marto, szukam teraz takich właśnie tematów, bo jak miło, kiedy można komuś sprawić radość tak niewielkim kosztem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, ze skromnosc nie pozwala Marcie tego napisać, wiec napiszę ja...Otóż choroba Marty skłoniła do refleksji i chęci pomocy wiele osób, w tym Anetę, która postanowiła zorganizować koncert charytatywny dla Marty. Marta uprzejmie podziękowała, bo uznała, ze juz dość dobrego ludzie dla Niej zrobili, a Aneta organizuje ten koncert dla chorego Damiana!

    Podejrzewam, ze sporo ludzi z Gorzowa i okolic wchodzi tutaj, wiec pozwalam sobie zachecić Was do wzięcia udziału w tym koncercie. Szczegóły:

    https://www.facebook.com/events/437008276358736/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech się Pani przygotuje na dużą porcję Świętych obrazków z Małopolski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Marta :) Juz przesylka z obrazkami leci do Ciebie z Dublina, niedawno wrocilem z poczty i na poczatku tygodnia powinna dotrzec do Polski:)Wracaj do zdrowia jak najszybciej!Jestesmy z toba pamietaj! Pozdrawiam z deszczowego Dublina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Martusiu
    Pozdrawiamy Cię bardzo serdecznie zapewniając o pamięci w modlitwie.Jesteśmy z Tobą , to co napisałaś :Bóg jest Mocą i Siłą.W Nim cała nadzieja nasza.Przygotowujemy już obrazki i inne niespodzianki do wysyłki.
    Pozdrawiają ciocie z Warszawy!!!
    Marzena i Magda

    OdpowiedzUsuń